poniedziałek, 7 stycznia 2013

INFORMACJA

Jest mi naprawdę przykro, że muszę to pisać, ale nie pozostawiono mi wyboru. Przy tak sporej liczbie wyświetlania strony 1-2 komentarze na rozdział to za mało, bym dalej publikowała tą historię. Nigdy nie wymagałam metrowych komentarzy, ale głupie "pisz dalej, bo ciekawi mnie co się wydarzy" załatwiłoby sprawę. Niestety naprawdę niewielu pofatygowało się, by napisać cokolwiek i przepraszam te osoby. Jeśli będą chciały poznać dalsze losy, które będę spisywać na komputerze niech napiszą do mnie na gg a ja chętnie udostępnie im kolejne rozdziały, gdy takowe powstaną.

Naprawde jest mi cholernie przykro.

A to moje gg dla zainteresowanych 38322779

9 komentarzy:

  1. To ja ci skomentuje mam gdzieś czy inni czytają tego bloga ale ja go czytam i PROSZĘ CIĘ wstawiaj notki przynajmniej dla mnie bo uwielbiam twojego bloga. Proszę cię nie zrób mi zawodu z porzuceniem tego bloga
    Andzia

    OdpowiedzUsuń
  2. wstawiaj notki bo twojego bloga oglądam codziennie i sprawdzam czy coś dodałaś. twoje opowiadanie naprawdę mnie wciągnęło i jestem ciekawa dalszej historii. pozdrawiam i życzę weny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, na co dzień nie komentuje blogów. Z góry zakladam, że jego autor nie docenia wpisów typu "pisz dalej". Mam nadzieję, że zmienisz zdanie i dalej będziesz dofawala wpisy. Historia ta naprawdę mnie iteresuje. Lubię Twój styl pisania, ale nie mam gg więc czekam na nasępny rozdzial na blogu z niecierpliwością. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Odwiedzam tego bloga kilka razy w tygodniu i wyczekuje następnego rozdziału. Niestety nie komentuje bo zakładam że autor nie interesuje się moim głupim komentarzem. Proszę Cię pisz dalej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja również!
    Wracaj natychmiast, bo skopiemy Ci dupsko! :D
    Pozdrawiam i czekam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Only vel Pani Mroku7 stycznia 2013 22:33

    Podpisuję się pod resztą.
    Ja na przykład nie biorę czynnego udziału w blogowaniu, jednak czytam tego bloga jak również sporo innych Dramione. Jeśli chciałaś nami wstrząsnąć to Ci się udało :D Nie poddawaj się Wiki, ta liczba wyświetleń jednak świadczy o tym, że ktoś to czyta.
    Jeśli nie zmienisz zdania napiszę do Cb na gg w sprawie następnych rozdziałów <3
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem komentarze są zbędne,skoro masz dużą ilość wejść na bloga..... ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. podpisuję się po wcześniejszymi komentarzami... wyznaję zasadę, że jeśli coś mi się podoba to czytam i nie komentuję bo przecież wyświetla sie liczba wejśc, prawda?? po za tym piszesz bardzo dobrze i nie widzę powodu dla zamknięcia bloga
    ps. pamiętaj, że nie wszyscy twoi czytelnicy mają gg więc ich stracisz
    Zbuntowana97

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dopiero teraz znalazłam Twojego bloga i muszę powiedzieć,że jest inny niż te,które już przeczytałam i to mi się bardzo podoba, Rozumiem,że ciężko się pisze gdy mało osób komentuję ale mam nadzieję, że nadal będziesz pisać kolejne rozdziały bo masz talent. Uwierz mi inne osoby to docenią-ja docenię. Jeśli nie zdecydujesz się wrócić na blog to proszę napisz mi to w kometarzach a odezwę się na gg i będe liczył na ciąg dalszy.
    Życzę dużo weny i pozdrawiam.
    nikaa

    OdpowiedzUsuń